AB CONSULT to, oprócz właściciela, grono doświadczonych (10-30 lat w biznesie), zaufanych i niezależnych konsultantów i managerów.
Większość z nich prowadzi własne biznesy, jesteśmy dla siebie firmami partnerskimi, wzajemnie uzupełniając się w zakresie oferowanych rozwiązań.
Andrzej Bogusz
Ekspert, manager i konsultant. Właściciel firmy AB CONSULT. Od ponad 30 lat specjalizuje się w zarządzaniu procesowym i projektowym, wdrażaniem strategii, zarządzaniu ryzykiem i ciągłością działania, rozwojem narzędzi managerskich. Dodatkowa jego domeną jest bezpieczeństwo teleinformatyczne i zarządzanie projektami IT.
Zrealizował i brał udział w prawie 100 projektach strategicznych, optymalizacyjnych i informatycznych.
Marek Barnaś
Manager, konsultant i trener oraz właściciel firmy Barnaś Consulting. Od ponad 30 lat pracuje w sektorze TIC (Testing Inspection Certification).
Doświadczenie zdobywał w polskich i międzynarodowych organizacjach, na stanowiskach technicznych i managerskich. Posiada szeroką wiedzę oraz doświadczenie obejmujące różne aspekty i obszary bezpieczeństwa technicznego.
Andrzej Bobyk
Manager, ekspert i konsultant z dziedziny informatyki i telekomunikacji. Właściciel firmy Alfa Beta. Ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami komputerowymi MAN, audytach, analizach i wdrożeniach systemów bezpieczeństwa informacji oraz zarządzaniu ryzykiem w różnych branżach. Certyfikaty z zarządzania projektami (PRINCE2), zarządzania ryzykiem (M_o_R), usług informatycznych (ITIL), bezpieczeństwa informacji (ISO/IEC 27001).
Uczestniczył w kilkudziesięciu ogólnopolskich i europejskich projektach strategicznych i innowacyjnych w obszarze teleinformatyki i bezpieczeństwa informacji.
https://www.linkedin.com/in/andrzej-bobyk-944a5357/
Waldemar Doleżek
Manager z ponad 25 letnim doświadczeniem w zwiększaniu efektywności operacyjnej oraz w zarządzaniu organizacją w okresie transformacji.
Mierzalną poprawę efektywności i wydajności spółek oraz zwiększanie zadowolenia ich klientów osiąga poprzez wdrażanie metodologii Doskonałości Operacyjnej (Operational Excellence), Lean, Zarządzania Procesami Biznesowymi BPMN oraz Zarządzania Ryzykiem. Skutecznie zarządza zespołami w podczas wdrażania zmiany oraz w sytuacjach kryzysowych.
Łukasz Góralczyk
Z zamiłowania i profesji jest managerem ryzyka oraz kierownikiem projektów (z nieczęsto widzianą certyfikacją IPMA Train-The-Trainer i już całkiem zwyczajną PRINCE2Practitioner oraz PMI). Z wykształcenia adept rachunkowości zarządczej (z certyfikacją MF oraz SKWP). Prowadzi projekty szkoleniowe i warsztaty z zarządzania ryzykiem, osadzone w kontekstach strategicznym, projektowym i procesowym.
Powyższe poparte jest praktyką finansową, księgową i podatkową (współpraca z Big4 i KAS) oraz doświadczeniem w zakresie współpracy w obszarze IT, zarówno od strony implementacji systemów ERP jak i BCM.
Aleksandra Smorawa
Skuteczny zorientowany biznesowo manager. Posiada doświadczenie w zakresie wdrażania strategii zarządzania, optymalizacji kosztów i procesów m.in. planowania, pozyskania finansowania. Dodatkowo specjalizuje się we wdrażaniu i rozwijaniu procesu Sales and Operations Planning. Priorytetowo traktuje współpracę z ludźmi i dla ludzi!
Potrafi także reprezentować firmę w kontaktach z zewnętrznymi partnerami m.in. giełdą, bankami, funduszami inwestycyjnymi.
Marek Massalski
23 lata doświadczenia w obszarze komunikacji i marketingu. Chętnie pomoże wszędzie tam, gdzie jest poczucie, że w tych obszarwch w firmie coś mogłoby działać lepiej, lub, co gorsza, gdy jest potrzeba, żeby marketing w ogóle jakkolwiek działał – można z nim wtedy porozmawiać ze mną o rozwiązaniach. To jego specjalizacja.
Pracował dla wszystkich rodzajów struktur i typów firm.
Maciej Gaca
Doświadczony adwokat. Od ponad 20 lat doradza polskim i zagranicznym klientom z branż: budowlanej, produkcyjnej oraz FMCG w zakresie kontraktów, postępowań sądowych w Polsce i za granicą, mediacji, prawa korporacyjnego, a także zmian właścicielskich.
Jest współautorem raportów i analiz prawnych przygotowywanych na zlecenie polskich i zagranicznych klientów.
Cezary Wietrzyński
Doświadczony manager, mentor, doradca, przedsiębiorca. Zarządzanie zespołami rozpoczął ponad 34 lat temu.
Wdrażał zmiany, zwiększał zaangażowanie i optymalizował procesy stosując Lean i Kaizen. Zarządzanie procesami, ciągłe doskonalenie to jego domeny. Tworzy wymagania do systemów usprawniających pracę.
cezary.wietrzynski@wp.pl
https://www.linkedin.com/in/cezarywietrzynski/
Marcin Wierzbicki
Project Manager, Konsultant. Ponad 20 lat doświadczeń w realizacji projektów: wytworzenie i wdrożenia oprogramowania, doskonalenie procesów, bezpieczeństwo informacji.
Specjalizuje się w doradztwie procesowym, projektowym i organizacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem identyfikacji, modelowania i doskonalenia procesów biznesowych, zarządzania portfelem projektów i PMO oraz opracowania i wdrożenia dedykowanych systemów przepływu informacji i dokumentów (workflow, CRM).